Producenci

1. Dane informacyjne firmy
Sklep Internetowy prowadzony jest przez firmę Tomasz Gawęda BLER z siedzibą w Warszawie.

a). Dane rejestrowe firmy:
Tomasz Gawęda BLER
ul. Semaforowa 8
03-162 Warszawa
Wpis do ewidencji działalności gospodarczej przeprowadzony przez Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy pod nr 507246
NIP: 524-270-39-20
REGON 142324280

b). Dane biura do kontaktu pocztowego:
Tomasz Gawęda BLER
ul. Semaforowa 8
03-162 Warszawa

email: sklep.bler@gmail.com
www: http://wedkarski-sklep.pl

c). Numery kont

mBank

55 1140 2004 0000 3802 6835 7726

UWAGA! Przy przelewie na nasze konto prosimy o wpisanie w tytule numeru zamówienia. Jest to niezmiernie ważne i pomocne !!!


2. Warunki ogólne
a). Potwierdzenie przyjęcia zamówienia nie oznacza w 100% jego realizacji. Zastrzegamy, iż z przyczyn od nas niezależnych (brak towaru u dostawców itp.) możemy zamówienie zrealizować częściowo. Jeśli pojawią się problemy z realizacją zamówienia, postaramy się powiadomić o tym kupującego.

b). W przypadku kiedy kupujący żąda 100% realizacji proponujemy wybór formy zapłaty w kasie Zapłać przelewem.

c). Tym samym Użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie informacji od Sklepu Internetowego niezbędnych do realizacji zamówienia na udostępniony przez niego adres email. Użytkownik, który dokona akceptacji rejestracji w Sklepie Internetowym będzie otrzymywał informacje handlowe na temat usług, produktów i ofert specjalnych oferowanych przez Sklep Internetowy.

d). Użytkownik może udostępniać swoje konto osobom trzecim na własne ryzyko i odpowiedzialność.

e). W razie zmian w danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym. Użytkownik dokona ich aktualizacji.

f). Użytkownik może zażądać usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych Sklep internetowy BLER wysyłając wiadomość email na adres: sklep.bler@gmail.com

g). Jeśli życzycie sobie Państwo wystawienia faktury VAT prosimy o wpisanie w polu Adres odpowiedni komentarz: Zamawiam fakturę VAT oraz poprawne dane do jej wystawienia.
Faktura VAT może zostać wystawiona do 7 dni od daty dokonania zakupu.

Paragony są wysyłane wyłącznie na prośbę klienta ze względu na znaczną ilość zwrotów i nieodebranych paczek oraz problemy z odzyskaniem paragonów, które są wymagane w procedurze zwrotu pobranego podatku vat. Prosimy o wpisanie takiej informacji w polu komentarza podczas składania zamówienia lub przekazać ją mailowo obsłudze sklepu.

h). Sklep stosuje Europejski Kodeks Postępowania w Handlu Elektronicznym. Poniżej link do polskojęzycznej wersji Kodeksu:
http://www.euro-label.com/pl/kodeks/index.html


3. Możliwe metody złożenia zamówienia, zmiany w zamówieniu
a). Zamówienie poprzez sklep internetowy BLER (po wcześniejszym zarejestrowaniu i każdorazowym zalogowaniem)

b). Zamówienie e-mailem
Przy zamówieniu składanym w taki sposób prosimy o podanie następujących informacji:
- dane produktu: indeks (dokładnie co do każdego występującego w nim znaku), nazwa, ilość oraz cena
- dane do wysyłki
- telefon kontaktowy

e). Minimalna kwota zamówienia wynosi 50 PLN (brutto).

f). Zmiany w zamówieniu, domówienie towaru do istniejącego zamówienia
Na prośbę klienta, przekazaną e-mailem, możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu do maksymalnie 1 dnia od jego złożenia - oczywiście jeśli zamówienie nie zostało już przez nas spakowane lub wysłane.
W tym wypadku zmiany mogą dotyczyć:
- dodania nowego produktu
- rezygnacja z zamówionego produktu

Klient po otrzymaniu maila, w którym jest poinformowany o zmianach w zamówieniu ma możliwość dokonania ostatecznych zmian w zamówieniu. W tym wypadku prosimy o kontakt e-mailowy do 24-godzin od dnia otrzymania niniejszego maila.
W tym wypadku zmiany mogą dotyczyć:
- akceptacji zaistniałych zmian (nie wymagamy kontaktu w tym celu)
- dodania nowego produktu
- rezygnacji z całego zamówienia

Przy wszelkich zmianach wymagamy podania indeksu produktu.

Produkty zamówione osobno po dacie jednego dnia od złożenia zamówienia, będzie traktowany jako osobne zamówienie z doliczonym kosztem wysyłki.


4. Formy płatności
a). Dostępne formy:
- Pobranie (płatność przy odbiorze paczki)
- Przedpłata na konto (po naszym indywidualnym potwierdzeniu) - w wypadku niezapłacenia w ciągu 7 dni roboczych od tej daty zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
W przypadku przelewu walutowego do całkowitego kosztu zamówienie doliczany jest koszt przyjęcia przelewu przez bank w wysokości 25zł.
- Karta kredytowa (PayPal)


b). Przy zamówieniu składanym przez e-maile występuje tylko jedna forma płatności
Przedpłata na konto.

c). Przy dokonywaniu zakupów z opcją przedpłaty na konto bankowe, przelewu należy dokonać dopiero po potwierdzeniu mailem przez osobę upoważnioną o dostępności towaru na magazynach!!!
Pierwsze potwierdzenie wysyłane automatycznie na Państwa skrzynkę jest tylko potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Potwierdzenie osoby upoważnionej jest wysyłane po sprawdzeniu dostępności towaru!!!


5. Koszty wysyłki:
Koszty wysyłki pojawiają się w kasie po uprzednim zalogowaniu, a wyglądają one następująco:


a). Wysyłka kurierska o standardowych gabarytach (przesyłka ubezpieczona):
Przedpłata na nasze konto - 18.99 zł
Pobranie (płatność przy odbiorze) - 26 zł


b) Wysyłka In Post przedmiotów o małych gabarytach (
maksymalny wymiar 64x38x18 cm i maksymalnie 5 kg wagi)

Przdpłata na konto - 11 zł


c) Wysyłka Pocztą Polską przedmiotów o małych gabarytach (maksymalny wymiar 60x50x30 cm i maksymalnie 5 kg)

Przedpłata na konto - 14 zł

Pobranie (płatność przy odbiorze) - 19.95 zł


d)  Odbiór osobisty możliwy jest wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się i oraz dokonaniu zapłaty przelewem bankowym (nie ma możliwości zapłaty "na miejscu")

e)  Wysyłka przedmiotów przekraczających zakres wagowy lub przedmiotów o niestendardowych wymiarach

Cena określana jest indywidualnie


f) W razie wybrania złego dostawcy, gdzie towary nieodpowiadają potrzebnym gabarytom, klient zostanie poproszony o uzupełnienie kwoty potrzebnej do wysłania towarów kurierem.


g) Zamówienia "Za pobraniem" realizujemy tylko do kwoty 350 zł


6. Dane prezentowanych produktów
Sklep wędkarski BLER nie gwarantuje w 100%, iż zamieszczone na stronie sklepu BLER opisy, specyfikacje techniczne oraz zdjęcia produktów nie zawierają błędów.
Mogą one być przyczyną nieprawidłowych danych, dostarczanych przez producentów w formie katalogów lub innych informacji handlowych oraz innych niezamierzonych błędów. Prezentowane zdjęcia czasami mogą się minimalnie różnić od ich prawdziwego wyglądu, jednak w żadnym wypadku nie zmienia to nigdy ich właściwości.
Nieścisłości i błędy nie są podstawą ew. roszczeń innych niż wynikające z przepisów aktualnie obowiązującego prawa. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy.


7. Wysyłka, odbiór zamówienia
a). Zamówione towary z opcją zapłaty: pobranie przy dostawie towaru, zostaną wysłane do kupującego w ciągu 14 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia.

Oczywiście będziemy się starać, aby czas do wysyłki był jak najkrótszy.

b) Zamówienia złożone z opcją zapłaty: przedpłata na konto są pakowane po zaksięgowaniu pieniędzy na wskazanym koncie bankowym.
Konto to znajduje się w treści złożonego w taki sposób zamówienia oraz w zakładce kontakt.

c).W wyjątkowych przypadkach termin dostarczenia towaru może zostać wydłużony, o takiej sytuacji klient zostanie poinformowany.
Zakupiony towar zostanie dostarczony przez przewoźnika na koszt kupującego, o ile warunki dostawy określone na stronach internetowych Sklepu Internetowego nie stanowią inaczej.

d). Za ewentualne uszkodzenia w czasie transportu (nie dotyczy odebrania przez klienta przesyłki uszkodzonej) lub utratę przesyłki odpowiada sklep wędkarski BLER.

e). Prosimy o nieodbieranie przesyłek uszkodzonych w czasie transportu.
W przypadku odebrania takiej przesyłki przez klienta, sklep wędkarski BLER nie ponosi się do odpowiedzialności za wysłany i uszkodzony towar w tej przesyłce.
Pełną odpowiedzialność za tą przesyłkę i towar się w niej znajdujący przejmuje na siebie klient.

f). Podczas odbioru przesyłki odbiorca powinien sprawdzić stan zewnętrzny opakowania (czy jest kompletne i nienaruszone).
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki należy natychmiast, w chwili odbioru paczki
spisać protokół reklamacyjny i szybko skontaktować się z naszym sklepem.

g). Po odbiorze nieuszkodzonej przesyłki należy w obecności kuriera firmy spedycyjnej otworzyć paczkę i sprawdzić czy zgadza się jej zawartość oraz czy towary nie są uszkodzone.
W razie konieczności należy natychmiast, w chwili odbioru paczki spisać protokół reklamacyjny i szybko skontaktować się z naszym sklepem.
Uwaga! Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przesyłki bez uiszczenia opłaty.

h). Protokół, o którym mowa w podpunktach f i g jest jedyną podstawą do uznania reklamacji przesyłki wysyłanej firmą kurierską. Protokół ten musi byś spisany w chwili doręczenie przesyłki, nigdy później. Jeśli protokół zostanie spisany w innym momencie (kilka godzin po dostarczeniu paczki lub następnego dnia, reklamacja taka nie zostanie przez firmę BLER przyjęta do rozpatrzenia).
Odpowiedni druk posiada przy sobie każdy kurier firmy przewozowej i ma obowiązek go wypełnić. Jednak należy tego dopilnować.

i). Za opóźnienie wynikłe z winy przewoźnika sklep nie odpowiada.
Należy wtedy spisać w obecności kuriera firmy spedycyjnej protokół reklamacyjny i nie odbierać przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu.


8. Gwarancje
a). Sklep wędkarski BLER odpowiada w 100% za dostarczenie pełnowartościowego towaru. W razie stwierdzenia wady w zakupionym produkcie prosimy o niezwłoczny kontakt w celu uzgodnienia dalszego postępowania.
Wadliwy towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a w przypadku jego braku zostanie wykonany zwrot gotówki na wskazane przez klienta konto bankowe.

b). Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne oraz wady ukryte zakupionego towaru wynikłe w czasie użytkowania zgodnego z przeznaczeniem.
Uszkodzenia wynikłe z winy użytkownika (m.in. uszkodzenie mechaniczne, samodzielna naprawa, użytkowanie niezgodnie z przeznaczeniem) nie będą stanowić podstaw do uznania reklamacji.

c). Gwarancja obejmuje tylko produkty zakupione w naszym sklepie.


9. Zasady postępowania reklamacyjnego
a). Oto co należy robić jeśli sprzęt chce się reklamować:
- Podpisujecie kartę gwarancyjną imieniem i nazwiskiem
- Dołączacie notatkę z opisem uszkodzenia (warto swoimi słowami przedstawić problem)
- Wysyłacie towar na swój koszt (nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem) na adres:
Tomasz Gawęda BLER
ul. Semaforowa 8
03-162 Warszawa
- My wysyłamy towar do producenta, a po otrzymaniu od gwaranta reklamowanego sprzętu odsyłamy Wam na nasz koszt, jeśli reklamacja została uznana.


* W przypadku braku karty gwarancyjnej może to uniemożliwić skuteczne zareklamowanie towaru.

b). Nie przyjmujemy paczek z reklamacjami wysyłanych na nasz koszt!!!

c). W przypadku nieuznania reklamacji przez producenta/serwis koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.

d). Dniem zgłoszenia reklamacji jest dzień, w którym dotarło do sklepu zgłoszenie wysłane e-mailem.
Dniem rozpoczęcia reklamacji jest dzień, w którym dotarła paczka z reklamowanym towarem. Po sprawdzeniu reklamowanego towaru oraz sporządzeniu protokołu reklamacyjnego, zostanie on niezwłocznie wysłany do gwaranta.
W przypadku reklamacji dotyczącej kwoty zamówionego towaru lub usługi, Użytkownik zobowiązany jest wskazać kwestionowaną pozycję, kwotę oraz numer zamówienia, którego to dotyczy.
Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w trybie regulowanym przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (DZ.U.Nr 141,poz. 1176)

W przypadku pytań dotyczących reklamacji proszę:
wysłać email na adres: sklep.bler@gmail.com

10. Zwroty towaru
a). Z towaru zakupionego w Sklepie Internetowym możesz zrezygnować bez podania przyczyny.
Prawo odstąpienia przysługuje konsumentowi do 10 dni od otrzymania towaru, a zwrot towaru do 14 dni od odstąpienia.
Zwracany towar musi być w oryginalnym opakowaniu.

b). Wyjątek stanowią produkty należące do grupy:
- Wyprzedaż, Promocja produkty te są sprzedawane poniżej ceny zakupu

c). Zwrot pieniędzy za odesłany towar następuje do 14 dni, od otrzymania przez przez obsługę sklepu informacji: na jaki rachunek bankowy i dane ma być zwrócona lub na jaki adres i dane ma zostać wykonany przekaz pieniężny.
Prosimy o dołączanie takiej informacji do wysyłanej paczki.

d). Nie przyjmujemy paczek wysyłanych na nasz koszt!!!


Strona głównaStrona główna

Koszyk
jest pusty

Nowe produkty

Aktualnie brak nowych produktów

Najczęściej kupowane